Dzīvo, ēd veselīgi ar prieku

Ēdieni, dzērieni, diētas, ikdienas saimniecība

Īsumā par Paleo diētu

Komentēt

paleo-pyramid-21

1. Jāēd daudz gaļa, zivis, jūras produkti. Vistas, cūkas, liellopa, tītara, truša u.c. gaļa. No zivīm lasis ir ļoti laba izvēle
2. Jāed olas Vistu olas, paipalu olas.
3. Daudz jāēd dažādi dārzeņi Brokoļi, puķkāposti, pipari, briseles kāposti, burkāni, tomāti, gurķi, spināti, kāļi, cukini, bietes u.c. Sagatavošanas veidam nav nozīmes.
4. Jāēd veselīgi tauki Iesaka dzīvnieku taukus, Gī sviestu, olīveļļu salātiem, kokosriekstu eļļu cepšanai. Jāēd avokado, rieksti un sēklas.
5. Gaļa jāizvēlas pēc iespējas tīra, eko
6. Var ēst augļus, taču nevajag pārspīlēt. Laba izvēle ir dažādas ogas.
7. Nepārspīlēt ar cieti saturošiem dārzeņiem Ja svars jānomet, tad kartupeļi nebūs tā labākā izvēle
8. Graudi diētā jāizslēdz ne kinva, ne auzas, mieži, rudzi, kvieši utt
9. Jāizslēdz no diētas cukuri jebkādā veidā, ne parastais cukurs, ne stēvija, ne saldinātāji
10. Jāizvairās no pupām, lēcām
11. Nevajag lietot dārzeņu un sēklu eļļas. Iesaka taukus, Gī sviestu, kokosriekstu eļļu
12. Jāizvairās pārsvarā no visiem piena produktiem īpaši no liesiem piena produktiem jāizvairas

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s